poniedziałek, 28 marca 2016

Tatuaże są częścią mnie... coraz bliżej do celu.

Witajcie !
Za oknem coraz cieplej ,aż  chce się żyć ! :)

Chcieliście więcej zdjęć , więc pochwalę się wam moją dzisiejszą sesją :)


Przy okazji będziecie mieli możliwość zobaczyć  dwa nowe tatuaże które niedawno znalazły się na mojej skórze  :)
Mam tyle nowych pomysłów na kolejne ,że głowa mi pęka :)



Jak Wam się podobam w takiej stylizacji ?:)










Chcesz porozmawiać ? Masz jakieś pytania?
 Zapraszam do formularza kontaktowego widocznego po lewej stronie bloga bądź na mój ask , który również jest podany :)

18 komentarzy:

  1. Widać że jesteś inna!
    flarri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakbys popracowała nad szablonem to zdjęcia na światowym poziomie

    http://fromkatrin.blogspot.com/2016/03/easter-bunny.html
    licze, że się odwdzięczysz bo dopiero zaczynam

    OdpowiedzUsuń
  3. bluza to sztos! :) tatuaże uwielbiam na kimś sama dopiero przymierzam się do zrobienie *-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też ją uwielbiam :) Dziękuję. I powodzenia w zdobieniu ciała :)

      Usuń
  4. Fajnie pokazujesz inny styl, bardzo mi sie podoba :)

    http://izaaana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zdjęcia! Miejsce na zrobienie sesji jest świetne. Bardzo podobają mi się Twoje tatuaże. Niby takie minimalistyczne, a naprawdę dużo dają! :)

    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie:
    megaaan-esieek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko te dwa są takie małe ,trzy pozostałe są dość duże :)Dziękuje i również pozdrawiam :)

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Super,ja je uwielbiam,mam już pięć,a dąże aby pokryć nimi ok.75 % ciała :)

      Usuń
  7. jejuniu, jaki Ty masz wspaniały styl dziewczyno!
    wyglądasz moim zdaniem uroczo, choć nie wiem czy to dla Ciebie komplement.
    mega pozytywnie, poza tym również myślę o jakimś tatuażu, ale to jak już bedzię osiemnaście! :))

    OdpowiedzUsuń
  8. kocham Twoją oryginalność!
    Podoba mi się w 100%! <3
    #tattoo sztos!
    www.ekstrawagancki-luzak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń