piątek, 6 maja 2016

Udało się,osiwiałam ;)

Witajcie w ten piękny słoneczny dzień :)



Jak wiecie dążyłam do osiągnięcia siwego koloru na włosach i w końcu mi się udało.
Fakt, kosztem dość dużego zniszczenia  moich włosów.
Ale zostały skrócone,codziennie są pielęgnowane i myślę ,że wkrótce wrócą do swojej poprzedniej kondycji.  
Jak to się mówi włosy nie zęby,odrosną ;) 

Niżej kilka zdjęć obecnego koloru.



Jak widać są gdzieniegdzie jeszcze prześwity blondu ale zniweluje je srebrna płukanka :)



Pochwalę  się Wam również cudownym grungowym kapeluszem który udało mi się zakupić w second handzie za jedyne 8 zł :)
Kapelusz jest cudowny,pasuje do wielu stylizacji.
Od dawna o takim marzyłam ,niestety ceny w galeriach mnie przerażały :) 


Nie chcę Was zanudzać swoją osobą ,więc zboczę na chwilkę w inny kierunek .
Mianowicie chciałabym wam pokazać cudowną pomadkę firmy Golden Rose , kolor fioletowy jest obecnie nowością,
świetnie nadaje się do sesji zdjęciowych jak
i codziennych stylizacji osób alternatywnych,
z tego co mi wiadomo wyszła również czarna pomadka,którą
zamierzam wkrótce kupić .

Mam już swoją małą kolekcję produktów do upiększania ust z
GR i zapewne to nie koniec



Pytanka ? Zapraszam do formularza kontaktowego,
chcesz być anonimowa/anonimowy?
Nie ma problemu,zapraszam na mój  Ask .
 Pozdrawiam cieplutko :*

 

 

17 komentarzy:

  1. Super post ;) włosy cudowne! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. WoW ciekawie to wygląda :D

    http://klaudia-modelska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz bardzo ciemny blog :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niedługo zmiany,aczkolwiek lubie ciemne barwy i to akurat nie ulegnie zmianie.

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  4. Wyglądasz bardzo ładnie. Włoski również się udały. :)
    http://stylistfashioon.blogspot.com/2016/05/czerwone-szpilki.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny kolor wlosow! Mega mi sie podoba!! Wyglądasz ślicznie, pasuje ci :) Co do pomadek z golden rose to według mnie są najlepsze Haha *.*

    killa-killaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Hah, trochę zazdroszczę, a trochę nie. Ja chyba zamówię perukę, bo nie zdobyłabym się na odwagę, żeby rozjaśnić włosy :)
    ❤ blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już miałam wiele kombinacji na włosach,więc to dla mnie norma ;)

      Usuń
  7. bardzo ładnie Ci w tym kolorze!

    http://mylifeasidzys.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystko ok? Tak dawno nic nie pisałaś.. :/ Czekam na jakiś wakacyjny post ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Siwe i białe włosy są wspaniałe! Bardzo pasuje Ci ten nowy kolor :)

    Zapraszam też na nieco bardziej alternatywną cześć blogosfery :)
    Ruda Urodowo

    OdpowiedzUsuń