niedziela, 14 sierpnia 2016

Pole Dance my liberation ...

Hej!
Długo mnie tutaj nie było bo aż 3 miesiące,ale to wina mojego laptopa którego dopiero tydzień temu oddałam do naprawy.
Zalewaliście mnie falą pytań odnośnie bloga na ask.fm,tutaj a nawet na poczcie.
Z czego się ogromnie cieszę,bo widzę jakie jest zainteresowanie nim  :)
Laptop naprawiony,wracamy do żywych .
Długo myślałam o czym napisać pierwszą notkę po tak długim czasie,tyle się wydarzyło...
 Między innymi zapisałam się na Pole Dance :)
  I ten właśnie temat wam dzisiaj przybliżę :)

Od dziecka kochałam tańczyć chodziłam na zajęcia w swoim miasteczku, mając jakieś 14 lat uczyłam się hip hopu,dancehallu ,niestety mój nauczyciel od tańca znal tylko podstawy,a to było dla mnie byt mało, więc uczyłam się z filmów na ytb ,zakochałam się w Tectnik'u .
Jednakże razem z mijającym hitem Jakarta "One Desire"   minął mój zapał do TCK.
Będąc nastoletnią dziewczyną często oglądałam filmiki z występami pole dance ,bardzo mi się podobał ten taniec,jednak bardzo dwuznacznie był kojarzony co jest dla mnie zupełnie nie zrozumiale .
Ponieważ pole dance w moim przypadku póki co (sport) nie exotic ma mało wspólnego z tańcem w klubach Go Go.

Oficjalnie mogę napisać że od 23 czerwca jestem Vanillką w Vanilla Fly Studio Pole Dance we Włocławku  z czego jestem bardzo dumna.
Nie będę się rozpisywać bo nie chce Was zanudzać .

Pamiętajcie żeby spełniać marzenia,to one daj nam najwięcej szczęścia :)



Jeżeli macie jakieś pytania zapraszam do formularza kontaktowego,chcesz być anonimowa/anonimowy?
Pytaj na ASK.FM 
Pozdrawiam :* 
 


4 komentarze:

  1. Ludziom wszystko potrafi kojarzyć się dwuznacznie. Fajnie, że znalazłaś nowe zainteresowanie, trzeba się rozwijać ;) Do jakiej muzyki zwykle tańczysz?? Dobrze, że znów wracasz do bloga (:

    OdpowiedzUsuń
  2. Tańczymy do różnej muzyki ,zazwyczaj jest to pop typu Britney Spears ;)
    Też się cieszę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O prosze co za ciekawe zainteresowanie, u mnie też można zapisać się na takie coś i nawet się nad tym zastanawiałam ale po czasie umkneło to w nawale pracy - obyś to kontynuowała :)


    http://allegiant997.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń